Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

12 March, 2012

Serabut / Stress / Sememeh

Aku masih baru bekerja di pejabat sekarang (belum 1bulan).
Tapi aku rasa seperti sudah 3 4tahun bekerja di situ.
Kerana aku tidak punyai masa untuk berehat umpanya seperti brekpes, blogging, bayar kat maybank2u waima untuk 15minit sahaja ketika 'office hour' melainkan semasa bos outstation @ cuti.  Itu pun tidaklah rileks mana pun!


Bayangkanlah nak 'mengucilkan' diri pun selalu tahan (walaupun toilet 3langkah aje pun dari kerusi aku tu).  

Semua SERABUT / SERABAI / SAMPAH / STRESS / SARAP & segala macam S tu adalah peninggalan kakak yang kerja situ selama 17tahun tanpa pindah ke mana-mana pejabat.  



Aku sendiri pun memang TIADA MASA AT ALL untuk kemas.
Tiap-tiap hari pun balik lambat la itu kaluuuuu!  Isk isk stress oi!

(tp jgn lupa, aku masih la sempat untuk update status FB- setakat 1status burn 2minit tu apa lah sangat kan hehe).

2 comments:

  1. aku tgk mejamu pun dah serabut...

    tak pe la.. slowly, nanti biasa la...

    hehehe...

    ReplyDelete
  2. aku kena pandai2 biasakan diri..pening oooo.

    ReplyDelete