Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

25 March, 2012

Berjauh Hati~

Saya menghitung hari untuk pergi ke sana.
Saya perlu fokus & mendambakan diri untuk perjalanan kali ini.
Saya bukan pergi untuk besuka ria, tapi menyerah diri pada Allah.

  Pasport / ic / visa piktur ready to submit

Hanya beri masa saya hanya selama 2BULAN untuk mendambakan diri & mendekatkan diri pada Allah & melupakan percutian lain buat seketika?  2BULAN bukan lama.  Saya pergi 26/4-9/5.
Tapi tidak mengapalah, ini semua dugaan.  Andai saya penyebab, saya rela undur diri dari percutian November nanti.
  
 Beg troli / sling bag / uncang kasut / lip balm gamat & losyen gamat

Perjalanan saya bulan depan ini bukan boleh pergi main terjah sahaja.
Kena ada ilmu walaupun sedikit.  Tak boleh pergi aci redah macam percutian lain.  Persediaan mental / fizikal harus ada.. juga bukan seperti percutian lain.
Sudahlah lah diri ni teramat banyak khilaf & banyak dosa.. tak mahulah saya pergi sana menambah lagi dosa dengan 'pergi saja tapi tak tahu nak buat apa'.

Sudah lama saya tunggu peluang ini. Jadi kenapa harus saya sia-siakan semata-mata untuk percutian yang masih lagi berbaki lagi 8bulan itu?

~pasrah.. hanya luahan.. maaf, aku tahu aku bersalah~

8 comments:

  1. selamat berangkat ke sana ye gep...bakal jadi tetamu Allah ...syahdu plak..huhuhuhu...

    psst: a'a laaa terlebih naik tuktuk la ni masuk habuk lebih..hihihi...baru bleh bukak thread tu...tq laling ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1bulan lg mak enci.. gerun jugak kaedahnya ni.. sbb sbelum ni banyak hu ha hu ha kdg2 tak ingat Dia huhuhu kerdil sungguh diri ini.

      sila la share kat topic kemboja tu awwwwww.

      Delete
  2. sabar weh. ko fokuskan yg bulan 4 ni dulu. diorang tu kalau tak phm2, tak tau lah nak cakap ape.
    bestnyeee weh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aish takut juga nak gi sana weh.
      i'm not good at all, dats why la kena gigih studi ni hmmm.

      Delete
  3. beb...ni lagi penting... bukan senang nak kesana...ada yg cukup duit tapi ada aje aral nya.. fokus yang ni dulu...insyallah...yg lain2 tu kalau ada rezeki.... tak kemana

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm tu la, mmg yg ni lagi penting.
      ilmu di dada banyak lagi berlobang ni.. mmg sgt2 kena fokus bab ni.
      Kdg2 nak tanya benda simple pun malu, takut org ckp "la dia nih.. tu pun tak tahu" huhu.
      Taknak pikir benda lain 2bulan jah.. hanya kerana menuju ke bumi suci.

      Delete
  4. selamat jalan dekdaa. doakan aku jadi tetamu Allah satu hari nnt. semoga selamat pergi dan selamat pulang. InsyaALLAH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq bdk2.
      Aku doakan juga ko sampai sana.. tempat idaman semua warga Islam ;-)

      Delete