Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

24 March, 2012

Jubah @ tudung syria?

Harini saya dapat jubah dari mami saya.
Walaupun harini birthday saya tapi saya yakin dia tak ingat pun kekekeke (bertuah punya anak cakap macam ni haha).
(saya tidak pasti saya campak ke mana patung mannequeen saya hu hu hu)


Mami saya bagi pilihan nak tudung syiria @ jubah?
Maka saya pilih jubah sebab tudung tu saya rembat dia punya aja hahahaa. 


Maka inilah ia jubah cotton! 

4 comments:

  1. comel juboh tu...
    happy birthday dekdaa
    bila nok belanja akak make nasi belauk ike ayo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehehe comel di mata saya, mata ore lain sy dok tau :P
      terima kaseyyyyh!
      sy tak make ike so dokleh la belanja ahahahha larikkkk!

      Delete
  2. ooo selamat ulangtahun gep!
    ehhh yuuu, i try bukak forum cambodia kat CARI tu tak jumpa la..ntah mana dia menghilang ek? hadussss

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kaseyyyyyh mak inchek!
      Aikkkk mata banyak masuk habuk kemboja kah? eekekekek!
      Ni haaaaa!
      http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=324861&extra=page%3D2

      Delete