Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

27 April, 2012

Terkilan.......

Tengahari tadi saya hantar kucing sakit ni ke vet swasta  di Tunjung, Kelantan dengan harapan lepas balik umrah ni saya nak tengok si sakit ni kembali sihat.
Tapi malangnya vet tidak menerima si sakit ni dengan alasan "sudah terlalu teruk + kucing jalanan + penyakit fungus ni boleh berjangkit kat manusia & kucing lain"

Gambar beberapa minit hantar ke vet.. saya yakin tiada siapa mahu pegang kucing yang berbau hanyir & sakit ni!

Belum melangkah keluar air mata aku sudah jatuh.
Apalah nasib.. sungguh aku terkilan & kecil hati.. tahulah kucing tu terbiar, janganlah lakukan sebegitu.. dia juga berhak untuk hidup di bumi Allah ni.
Seharian aku menangis!
Lepas umrah lah aku cerita.. beberapa jam lagi flight ni eheh.

7 comments:

  1. alahai sedihnyaaa...
    anggap ia ujian / dugaan sebelum bertamu di rumah Allah ...

    pak enciknya pun skrg bertamu di makkah ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampai laaaaaaa ni pun masih tercari2 di mana kucingni walaupun sebenarnya si sakit ni sudah pun mati. Sangat rindu pada sakit ni... masa buat umrah pun nangis teringatkan sakit ni.

      Oh pak encik gi umrah... mak inchek tak ikut kah?

      Delete
    2. insyaAllah nak g gak,
      tabung untaaa baru lepas sorang daaa...

      Delete
  2. sebak la tgk muko dio... sapa hati vet tu wat gini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. meme sedih... sekure2nya cek lah sikit.. ni sikit pun tok cek lasung :-(

      Delete