Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

26 August, 2013

Shopping Raya @ Jln TAR

Entry tertunggak!

Gi KL semata-mata nak shopping pada 26-29/7/2013.
Biasalah, tu meme rutin tahunan saya.
Susah nak pileh footwear abam.. sbb sizenya kicik!  huuhu!

Sedangkan masa duk KL pun saya akan amik coti 1-2hari utk shopping sakan.
Saya tak akan gi WEEKEND sbb jalan mesti LIKE HELL! :P
9tahun duk KL mesti la tahu sifir-sifir jalan kat KL tu (tapi RATU SESAT memang saya pegang la hahaha).
Beli jubah jah utk raya!

Tahun-tahun sebelum ni SAYA MEME SUKA SHOPPING LONE RANGER.
Bkn sebab takda kawan tapi TAK MINAT KAWAN NAK IKUT @ SAYA MEME TAK BG KAWAN IKUT.  Motif:  SAYA TAK SUKA TUNGGU ORANG & SAYA TAK SUKA ORANG TUNGGU SAYA.. simple kan?! :D
Tapi TAHUN NI & TAHUN-TAHUN BERIKUTNYA ABAM HARUSLA JADI PENEMAN SAYA :D
Saya pileh jubah, abam tak berkenan.. sudahnya saya serahkan terus kat dia utk pileh

Tahun ni gi Jln TAR beberapa jam je, tu pun rasa tak puas.
Sebab biasanya saya pergi survey dulu 1hari then hari berikutnya baru pergi beli.
1Jln TAR tu saya redah.. tapi kali ni tak sempat semua sebab kekangan masa + saya letih hihi.
Setelah beberapa minggu kempunan nandos yg tiada kat kelate.. akhirnya dpt juga makan!
Bukannya suka sgt tp dah teringin sgt, nak buat camno? :P
 
Berbuka puasa dulu kat Nandos Sogo lepas tu terus redah Jln TAR.
Sebelum berbuka tu saya pusing-pusing Sogo tak sampai 1jam pastu saya cakap kat abam BORING LE so duduk aje la kat food court tengok orang heh!
Happy buleh makan nandos

Kali ni tak round semua Jln TAR sebab tak cukup masa.
Memikirkan parking jauh (RM5/entry tapi by the time nak balik tu, tinggal beberapa biji kereta jah.. org yg jaga parking pun takde.. kira free parking la hihi.
Tak sanggup dah parking kat sogo, pernah kena RM20++ huhu.
Walaupun agak frust sebab tak puas jalan kat jalan TAR, tak sempat beli brooh / borong tudung banyak2 tapi tak apa lah.. at least jejak jugak.
Next year pergi lagi ehehehehe!
(Silap haribulan, tahun ni jgk gi hehehe!)


8 comments:

  1. dekdaa,
    Jalan Tar saya pun suka pergi.. tapi suka jer la..pergi nya berkira-kira sbb panas ya hampunnnn...

    ReplyDelete
  2. wak pon x penah shopping Jalan TAR jugakkk.,ahHKs

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala wak tu standard pavillion.. mana buleh soping kat jln TAR kannnn? :D

      Delete
  3. Hebat.. dtg Kl semata2 nak shopping huhuhuu.. :D
    Hari tu puasa pun pi dua kali jer.. first beli songkok second beli baju raya..
    itu pun dtg amik bayar and go.. tak sanggup nak bersemut dlm tu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rutin tahunan, tiada apa yg dihebatkan.
      Kalau nak shopping meme gi kl.
      Nak kawen pun shopping kat kl.. menda biasa.. tiada apa yg nak diherankan kekekek.

      Aih kalau dah namanya MINAT... semua sanggup.. tiada yg mustahil! :D

      Delete
    2. oh ye la .. betul sangat tu :D
      ni nak baju baby pun turun KL lagi :D

      Delete
    3. InsyaAllah.. kena tanya orang sebelah dulu hihi.

      Delete