Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

28 August, 2013

Live Chat Dengan Air Asia

AA telah meng'cancel'kan flite saya KUL-PHNOM PENH-KUL (9-12 November 2013) so saya diberi pilehan samada nak CREDIT SHELL / REFUND @ SCHEDULE FLIGHT.  Saya beli tiket ni sebelum kawen lagi, kekononnya nak gi HONEYMOON DI PULAU LA kekekeek.  Abam dah tanya "kalu awk peknen cemana?"  So saya jwb "itu lain cerita.. yang penting beli dulu sementara tengah murah"  hahaha bulehhh camtu?
So bagai pucuk dicita ulam mendatang, tanpa fikir panjang.. saya terus click REFUND walaupun sebenarnya hati teringin sangat gi SINHANOUKVILLE, PHNOM PENH TU!  Tapi sanggup REFUND November tu saya plan nak gi shopping sakan untuk 'budak itu'.  He he he!
 Lepas 2hari click REFUND, cek kat REFUND STATUS tapi RECORD NOT FOUND le pulok!
So terus click LIVE CHAT... Mr. Reza yang melayan.
 Just nak tahu apa status refund saya, kot le click REFUND tapi sebenornya tak masuk pun dalam system AA... RM300++ tu weh... kalau setakat RM30, idoklah heran sangat hehehe.
Kena cek dalam masa 30-60hari sebabnya AA tak akan bagi apa-apa notifications mengatakan yang dorang dah refund so kena alert!
Ok la rejeki!  Buleh membeli belah untuk budak ahaks!

11 comments:

  1. MOGA DAPAT BALIK DUIT REFUND UTK SOPIM ;)

    ReplyDelete
  2. hrp dpt balik duit tu.

    AA ni , kalau dah dpt duit kita dia diam2 , kalau tak dpt duit bising2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah memang... kalu tang refund duit orang.. selowwwwww jah!

      Delete
  3. sama la kita semalam baru live chat dgn AA kes yg sama. Jadi cara terbaik saya isi balik borang e-form.Harap2 within 30 working days, dpt balik refund utk RM8++ tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uih banyak tu RM800++... sedangkan rm80 bagi kita, eh saya... pun rasa mcm banyak benda buleh buat kan? :-)

      Delete
  4. Pernah jugak guna live chat dgn AA kesnya boarding pas tak dok bar kod. Fenin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uih pelik... AA tak emel ke?
      Sistem dorang pun pening tu hihi.

      Delete
  5. So status terakhir nyer? moga dapat lah.. sempena kedatangan ahli baru dlm keluarga.. moga ada keberkatan.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak cek pulak.. tengok la end september ni baru nak cek semula.
      Harap2 ada lah.. RM300.. buleh beli baby coat seketui hihi.

      Delete
  6. Bleh dpt ke????sy da nk putus asa dgn AA ni...dri mei smpai skrg da 4 bulan msih xdpt refund total rm1800...mne ade 30 hri bkrja...die ckp tggu 6BULAN!!!!!!!!

    ReplyDelete