Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

23 January, 2012

Kenapa GI-MAGHI?

Kenapa GI-MAGHI?
Mesti ada orang tanya, kenapa blog aku letak GI-MAGHI?
Tak ada apa la sebenarnya tak related sangat dengan travel ke apa,
Sebabnya aku ni light traveler aje (tak layak pun cerita pasal travel all the way kat blog ni).

Tiba-tiba terlintas letak GI-MAGHI sebab aku dedicated kan kat kucing aku tu.
Suka sangat lalu lalang depan kitorang. 
Gi dapur lalu depan kitorg, lepas tu masuk bilik aku lalu depan aku, tak sampai 1minit lepas tu lalu balik masuk bilik solat pulak, tak sampai 1minit lepas tu lalu lagi depan kami adeh.
Tiap-tiap hari gitula peel dia kaedahnya!
Tu aku & mami duk bebel kat kucing “gi maghi gi maghi, takdok kijo ko?” & itulah yang kami ungkapkan setiap hari hahaha


Juga suka mengikut aku & mami pergi mana-manapun, waima tengah kenyang pun memang dia ikut,
Tapi dia bukan spesis ikut yang gigit kaki orang tu (unless aku bawak lari periuk ikan dia, harus dia kejar aku dan gigit kaki ngehee).

Itu la sejarah GI-MAGHI.. can’t live without my cat too.. ouchhh!

No comments:

Post a Comment