Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

19 July, 2013

Set Kesuburan??? Apakahhh?!!!

2minggu lepas saya dapat PM.
Katanya "saya ada baca awak post YANG AWAK ADA MASALAH KESUBURAN.
Saya boleh bantu awak.  Awak boleh amik SET KESUBURAN UNTUK SUAMI ISTERI... insyaAllah dapat anak"
Erkkk?!
Saya rasa budak tu main serkap jarang aje kot.
Apa gila saya nak cakap terang-terang kalau ye sekalipun ada masalah kesuburan?
Pastu saya reply "awak salah orang kot, lepas kawen saya sempat piyed 1x jah"  Huhuhu bukan apa ckp gitu... tapi nak menyatakan bahawasanya tak perlu dia nak serkap jarang main PM jah orang dengan ayat gitu untuk laku kan produk dia tu!

Tak kuasa aii noks!
(tak makan apa-apa set kesuburan, dah semulajadi subur kot hihihi... tettt!)

6 comments:

  1. macam ni pun ada ya? serkap jarang jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah tu lah psl.. banyak lg cara lain nak lakukan produk dorang.

      Delete
  2. ahahaha...kelakar..lain lah kalau jual kat orang yg setahun kahwin tapi belum dpt zuriat

    org mcm tu pun ada ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu le masalahnya.
      Ramai je yg serkap jarang.
      Kalu kat FB tu.. orang buat status psl lain, tiba2 dia menempel psl bisnes dia.. tolonglah!

      Delete
  3. huhuhu....... manusia ni ada macam-macam pesen.. nak lakukan barang jualan

    ReplyDelete