Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

22 July, 2013

'Beliau' Kembali... Lucunyaaa!

Budak mental illness kembali lagi.
Gersang kasih sayang kot?!
Nilai le sendiri bahasa sms 'beliau'
'Beliau' start sms sebab abam aku mengejar & follow dia untuk bawak anak jalan-jalan, tapi pandai pulak dia bawak lari ye?  Pastu claim BAPAK DIA TANAK JUMPA ANAK... elok la tu peel 'beliau' hehe.
Translation:  HUHU BARU TAHU PERANGAI MU TERLALU JAHAT.. KAHKAH, FIZI DAPAT BINI NOR AFIDA HODOH.  ADA KE PATUT ORANG DUK KATA BINI FIZI PALING HODOH.  HUHU RUPA-RUPANYA MU HODOH.  OH YA, MEMANG KAT SEKOLAH DULU MEMANG TAK ADA ORANG NAK KAWAN DENGAN MU SEBAB MULUT MU MALAH HODOH.  MALAH ANAK AKU PUN KATA MU NI MULUT MUNCUNG.

Tiba-tiba je 'beliau' call aku... ah sori la.. "ko tu tak ada kena mengena dengan hidup aku pun.. SAUDARA PUN TAK!"  buat apa jawab?  Maka 'beliau' pun bertalu-talu sms walaupun aku tidak membalas semua sms-sms 'beliau'.
Ini saya bls sms kepada 'beliau':  KESIANNYA, EH LUPA PULAK, DARI AKU SMS DENGAN MU NI, BUANG MASA AKU JAH.  MU TAK APA LE.. UNPAID LEAVE 3 BULAN, HARTA TAK HABIS 30KETURUNAN.  WAKAKAK.. AKHIR KATA, ASSALAMUALAIKUM **********
Oh ya.. ini sebenarnya KALI PERTAMA aku membalas sms beliau.. mesti beliau SAKIT HATI.. Apa.. ingat aku takut? Ye la, rasanya macam lebih 100sms dia sejak dari tahun lps tapi aku tak pernah balas :D

 Translation:  MU INGAT AKU NI MISKIN SAGAT KE?  GAJI AKU PUN LEBIH LAGI DARI MU.  ADA KE AKU MINTA DGN MU?  GAJI LAKI PUN 15k, 4X GANDA (dari 'beliau' lah maksudnya).  KENAPA, ADA MASALAH?
translation:  AJAK LAKI MU YA & BALIK KARANG BAGI BU&!+ TU.  KESIAN DAPAT LELAKI MACAM FIZI.
 
 Lepas ni ada lah yang claim blog aku ni tak berilmiah tunjuk benda-benda gini.. unless yang tukang cakap tu pun sama peel & sama bahasa dengan 'beliau' ini.. eh ini blog aku daaa.. nak buat blog ilmiah, buat blog sendiri kakakaka!

Aku sudi menerima sms dia lagi.. sebab sms-sms dia semua menghiburkan kehkehkeh!



11 comments:

  1. eheeheh..mmg kelakar...bulan2 puasa dia boleh msg mcm tu..Allah hu Akhbar..sabar ye dekdaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia sms tak kira dah bulan pose ke tak, yg penting hati dia puas hehehe.

      Delete
  2. salam dekdaa.... rasanya kan tak perlu balas sms yang tak penting...kadang2 kalau kita diam tu tak bererti kita kalah, biar la insan tu sakit hati sorang2 dengan kita berdiam diri, mungkin itu lah dugaan bulan puasa... Allah nak uji sejauh mana kesabaran kita. Banyakkan bersabar ye... istigfar banyak2 sebab awakkan tengah mengandung... moga Allah jauhkan perangai yang tak elok tu dari anak yang bakal lahir nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selama 1tahun sy diam.. tak pernah balas langsung.
      Semalam saje jah nak hangatkan hati dia yg memang dah lama tak puas hati dengan saya hehe. Memang ada cakap, kalau saya balas sms dia lepas ni memang bodoh la.. then dia reply balik "mu la bodoh, layan aku buat apa"... aikkk kena balik ok fine.. dendiam sudah lah.. biar dia bodoh sorang2 hehe. Means dia akan tetap sms berterusan lps ni.. tak da masalah.. dia kan sakit jiwa :D

      Delete
  3. mcm2 cara manusia nak puas hati sendiri.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puaskan hati sendiri tapi hati dia makin sakit buat apa kan?
      Itu sakit mental namanya :D

      Delete
  4. my advice, tukar nmbr phone awak Dekdaa. biar dia garu kepala cari awat sms tk boleh send.hehe.lagi dia geram..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh she's brilliant la kak... kepochi tu memang no. 1 dalam hidup dia.
      Jaga tepi kain orang memang no. 1.
      Kisah silam.. bagi kat dia lah.. dia no. 1 yg tau.
      Inikan pulak tukar no. telefon + 1jabatan pulak tu.. apa susah.. dia tanya la operator... Operator sure kasi punya :D

      Delete
  5. Ish bulan2 puasa ni pun dia buat keje gitu? kesian...doakan semoga dia diberi keinsafan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia peduli apa BULAN POSE KE TAK.
      Camgini ek BEKAS PELAJAR SEKOLAH ARAB?
      Ndak je tunjuk gambar dia pakai tudung labuh ha ha ha!
      (bulan-bulan pose rasa nak buat jahat) :))

      Delete
  6. Rasa nyer sebab tak pernah balas la kot dia hantar beribu2 lagi sms hahahaa.. kesian dia abis duit topup dia.. hahahahaa..
    buat tak tahu jer la.. sebab tak daa effect pun kan..

    ReplyDelete