Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

30 December, 2013

Barang Untuk Saya!

Asyik cite beli barang untuk baby jahhh!
Kali ni nak cite beli barang aku le pulak!

1.  BREASTPUMP SNOW BEAR RM179 + postage RM8=  RM187
(beli kat Butik Amna - mudah.my)
Breastpump baru lagi tahun ni, tengok dapat banyak good review maka beli le seketui.
Ringan & mudah dibawa... buleh guna bateri @ elektrik.
Harap-harap sesuai dengan aku & tak menyakitkan
SNOW BEAR Electric Breast Pump (BPA FREE)
(gambar dari website mybabycare... mls snap sendiri.. sebab menda sama je semua hehe!)

2.  SET PANTANG ANUGERAH NORMAL (RM166.95 termasuk pos)- beli kat SHOPSINI.
Aku suka survey-survey so jumpala paling rendah (harga asal RM199 tapi ada diskaun lagi).
Survey kat kedai di KB pun paling murah dorang bagi RM190  so better beli online le!
Aku pilih set ni sebab tak da pil yang kena ku telan which is bab telan menelan ni aku meme tak suka!
Semua kegunaan luaran + dibaca dengan ayat-ayat Quran.

  • 1botol minyak telon 50ml
  • 1botol minyak pilis 30ml
  • 1botol minuman kesihatan ubat bijian 250ml (nasib 1je yang kena telan!)- 2table spoon sehari.
  • 1botol minyak sejuta rahsia 200ml
  • 6uncang mandian sauna
  • 1botol rahsia kebersihan wanita 100ml
Mula-mula berkenan dengan set Tanameera pastu banyak pulak benda kena telan.. malas le aku hihi!
Minyak afiat murah tapi ada pil la pulak.. malas le nak beli kaedahnya!

Ok chow!

4 comments:

  1. persedian rapi sudah dibuat...nampaknya menunggu baby keluar je ni. Semoga dipermudahkan oleh Allah nanti. Insyaallah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak macam rapi... tapi diri sendiri takut ho ho ho!
      Thanks kak aida ;-)

      Delete
  2. WAh....semua dh prepare..senang lah nanti lepas bersalin..semua dh ada..berapa bulan lagi nk deliver ni..ke tggl beberapa mggu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde bulan-bulan lg deee... 2-4mggu je lagih.
      2mggu lg bersamaan dgn 8mggu dah matang dah hehe.

      Delete