Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

02 July, 2012

Jauhnya ku bersukan.....

Demimu Kelantan, ku sanggup terbang 2.5jam ke Kota Kinabalu hahahaha poyo tak?

Ni 1st time saya mewakili Kesihatan Kelantan dalam tenpin boling.
(kalau ada lumba lari, saya join tapi tak ada maka pilih boling)!

Rasa muak pula tengok semua baju sponsor adalah merah & inilah kali pertama saya ada tshirt merah setelah lebih 5tahun tak ada tshirt merah heh.
Apa-apapun KELANTAN BULEH heeee!

Bukan senang nak wakil Kelantan sebab pemilihan demi pemilihan di lakukan (sampai nak tarik diri sampai sekarang pun ada, sebab tekanan terlalu tinggi).
Sebenarnya saya sendiri tidak pasti siapa yang akan jadi PEMAIN SIMPANAN.
Kalau saya jadi pemain simpanan, saya redha... yang penting semangat kesukanan ;)

Saya akan pergi dari 2-9/7/2012,
maka tiadalah update blog :-)

2 comments: