Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

08 May, 2013

Worldless Wednesday- Berchenta

@ Mekong River, Vietnam 20/4/2013 yang lepas.

Melepaskan penat lelah... berbonjo-bonjol lemak iols.. tsk tsk tsk!
Selamba je kan duk gini.. tak apa.. bukan gepren bopren pun.. ngehehe.
(cayam abam bucuk.. buekkk!)  :P

14 comments:

  1. oohh tak perasan plak ada seseorang di riba tu...ihiksss..nmpk beg plastik kat depan je ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha ilusi optik, kalu tak nampak :P

      Delete
  2. dah kawin bolehlah duduk gini kan? kalau belum skg gak akak report...hahahaha....

    ReplyDelete
  3. Dekdaa masih nampak comeiii lagiii....

    ReplyDelete
  4. romantiknya...suka..suka..suka...siapa tlg ambikkan gambar tu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kwn kandid gambar ni. Erk.. romantik kaaaa?

      Apa2pun, aktiviti wajib.. tido kat peha :P

      Delete
  5. tak per dekda, kalau sebelum kahwin tak boleh tunjuk lemak. lepas kahwin, nak macam mana pun dah ok, hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik... apesal pulok gitu? buleh tunjuk lemak eh? hihi.

      Delete
  6. Amboiiii...... abam bucuk tuh...

    sedap jew tidur .. empuk jer lapik kepala tuh

    ReplyDelete
  7. elok la..nantibila dah beranak pinak tk da masa dah nak tidur atas riba mcm ni kan?

    ReplyDelete