Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

06 May, 2013

Undilah Waktu Petang!

Saya pileh untuk mengundi!
Kali ni kali ke-2 & saya pergi 4.15pm & 4.20pm saya sudah tercongok semula dalam kereta.
Mami saya mengamuk sebab dia ajak pergi pagi tapi saya menolak, sudahnya dia pergi sorang-sorang (tempat mengundi sama).  Tapi lambatlah dia balik (Ramai orang le tu hihi).
Moral of the story... tak perlu le pergi awal-awal pagi.. ramai orang weiii!
Sebab 1st time mengundi 2008 dulu, pergi 11pagi... agak ramai.
& saya juga pernah jadi kerani mengundi pada tahun 2004 (PRU-11) di kawasan panas iaitu di Lembah Pantai (Sharizat Jalil & Nurul Izzah ketika tu)... memang tak menang tangan le waktu pagi.
Masuk 3pm je dah buleh rilek-rilek hehe.

Saya mengundi di Sekolah Kebangsaan Pendek, Kota Bharu Kelantan :-)

4 comments:

  1. Replies
    1. Ya... sangat betul.. meme ore kelate.
      Ore kelate gok ke? hehe.

      Delete
  2. Ha'a kan x perlu buang masa coz ramai g pagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang yang excited je gi pagi kot ekekekek + ore nak balik semula ke tempat asal bekerja eheh.

      Delete