Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

03 May, 2013

Ajaibnya "3"

Kisah Fida & Fizi (edisi recall kenangan) :p

Declare:  29/7/2012 (ok, tak ada no. 3 hehe)-Ahad di Gtalk (sebelum itu beliau beritahu straight to the point "saya nak jadikan awak isteri saya" beberapa kali, hooho terkejut iolss... baru kawan terus ajak kawen tapi iolss tak ambil masa yang lama untuk bagi keputusan :-)
  • itupun baru 3minggu berkawan (sebelum tu kenal tapi tak berkawan.. sama-sama sombong.. buekkk!).  Mesti orang cakap "baru kawan pun terus jadi couple?"  Itu bukan alasan!  :-)
Bertunang:  30/11/2012  (Jumaat)
  • Janji diikat selama:  16 minggu 1 hari = 113 hari
 
  • Akad nikah:  23/3/2013 (Sabtu)
  • Resepsi:  24/3/2013 (Ahad)- birthday saya yang ke-33
  • Bertandang:  25/3/2013 (Isnin)
 
Saya berumur 33 tahun dan beliau 34 (beliau mempunyai 3 anak perempuan heee).
(tidak kisahlah orang mengata saya kahwin lambat & kawen dengan duda pun, bukan orang lain yang tanggung makan minum & life kami) :-)
Ada 1lagi yang berkaitan dengan 3 tetapi biarlah rahsia  :D
Lepas ni tak tahu apa lagi yang berkaitan dengan no. 3.

Sekian :P

(entry auto publish.  1-3/5/2013 berada di indonesia celebrate besday beliau shehe!)

11 comments:

  1. ape2pon tahniah sekali lagi dari wak yg jauh dimata yee.., muger bahagia kekal ke anak cucu..,aminn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai anak cucu je ke?
      Doa la sampai dunia sana sekali hehe.

      Delete
    2. iyela doa bahagia sampai akhirat sekali laa yee..

      Delete
  2. JM rasa...In Sha Allah dapat anak 3 orang Amin..eheheehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3 anak? ahehehehe kalau ada rezekiii... :-)

      Delete
  3. sweet.. aku gembira tuk ko gep~

    ReplyDelete
  4. yang penting happy dengan pilihan hidup kita............. moga kekal ke syurga

    ReplyDelete