Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

10 January, 2013

Keajaiban

Saya ketemui kalimah ni secara tidak sengaja di lantai Angkor Watt, Cambodia pada 14/11/2012 (Rabu) yang lepas.
Ketika saya nampak, saya buat-buat tidak tahu takut nak beritahu "orang sebelah", nanti dia kata saya merepek tapi tiba-tiba "orang sebelah" tanya AWAK NAMPAK TAK APA YANG SAYA NAMPAK?
Terus saya kata YA SAYA NAMPAK!

Tapi malangnya kamera kitorg memang tak dapat bagi hasil yang memuaskan walaupun snap 4 5kali.
Dalam kamera tak nampak sangat tapi kalau depan mata, memang JELAS & NYATA KALIMAH ALLAH tu.

Saya tidak pasti samada kami silap mata @ kebetulan lantainya macam tu?
Hanya Allah yang maha mengetahui :-)

10 comments:

  1. Salam, pertama kali jejak sini. Che Mid follow ye..

    ReplyDelete
  2. yeke? kat lantai.? meaning tmpat pijak-pijak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah lantai.. kalau gi lagi rasa macam ingat tapi tak tau lah kan.
      2lagi kawan yang pergi tu tak perasan pun.

      Delete
  3. bertuah nya diri dapat melihat keajaiban allah...

    ReplyDelete
  4. itulah...sama jugak dekdaa, bertuah orang yang dapat tengok semua ni, bukan semua orang dapat tau...

    ReplyDelete