Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

13 February, 2013

Worldless Wednesday~ 38 Hari Lagi!

D.I.Y untuk pihak lelaki, saudara mara & good friends ;-)

Bekas gula

Cawan / mangkuk ikea.

D.I.Y Alone!


16 comments:

  1. Bekas gula tu best kan!

    haritu kawan buat bekas camni gak, tp diorang isi cookies buat sndiri. hehehe... comelll je goodies dia..

    Cawan mangkuk ikea tu pon ai ade beli! haha sbb kaler2. menarikkk...

    Slmt pengntin baru in advance dekda... nak dtg tp jauhh...

    Maybe rayaaaa la kot ai terjah... okehh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah tu la.. kalu sape2 kreatip, harus hias comey2 bekas gula tu tapi iolssss tak kreatip.. bior je le gitu.. sumbat je lah gapo yg patut haha.

      Ooo cookies kwn buat snd ke? wahwah, orang buleh raso air tgn dia :D

      Cawan / mangkuk ikea meme comel.. sbb tu beli hahaha.

      Delete
  2. Pantas betul masa berlalu..lebih kurang sebulan je lagik ek..Alaah..kalau dpt pegi mesti dpt gift tu kan..tapi aper boleh buat..huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahehe nok buat guane tak dpt dtg ;)

      Mari le kelik kelate :D

      Delete
  3. menghitung hari......... detik demi detik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menghitung saat.. rasa mcm lambat jah kekekeke.

      Delete
  4. wahhh sonoknyer nk kawen mek tuuu.., uhhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok tu rasa guane wakgelas kekeke

      Delete
  5. agoknya dok dup dap dup dap.. no? dok lamo doh..suker la tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dok rasa dup dap lagi.. raso "bakpo lambat ni" hahahahahahha.

      Delete
  6. bestnye klu dapat bekas gula tu. hehe!!!mesti debor dekda skrg ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehehe ala bekas gula tu biasa dah skang org bg kan? ;-)

      Delete
  7. lepas ni nak kena panggil dekda lagi ker? maklumlah dah dapat title puan, hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahahahahahahha dekdaa nama FB.
      Tp kalu panggil DEKda pun.. ok gak.. fefeeling muda gitu (walau dah kertu) kehkeh.

      Delete
  8. Dah tinggal x baper ari nampaknya...relax tau dik...buat pelan2....:-)

    ReplyDelete
  9. Ahehehe banyak benda lagi tak siap ni kak aida... 4minggu je lagi ni.. adoiii help help~

    ReplyDelete