Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

17 July, 2013

Worldless Wednesday- Cruise Libra 2011

Mengimbau kenangan naik Superstar Cruise Libra 2011.
Semua 1st time jumpa kecuali yang paling kiri (my jiran) :-)
Sebelum naik cruise

 Background Sweethenham Pier (tempat utk boarding)

 Semua orang dah boarding, tinggal geng-geng kami je.. biar le lambat, asal tak bersesak :D

 Depan swimming pool dalam cruise

 Bilik yang saya tumpang.. sempit tapi lengkap dengan TV / bilik mandi / telefon / meja solek / hair dryer

 Pagi tu baru le berkumpul dengan geng-geng bilek sebelah (ayu & bella menghilang hihi)

 Budak mabuk laut ekekekek, nasib baik saya tak mabuk.. cuma rasa fenin seketika time cruise langgar ombak

Pemandangan dari atas cruise.. masa ni beberapa jam lagi nak sampai darat.

10 comments:

  1. Replies
    1. Kalau jeles.. kena lah pergi hehe.

      Delete
  2. Iols pun teringin nak cruise uols...tapi kalau bleh nak hak 4 hari 3 malam tuh..masalahnye bff iols nak bawak anak dia...baby bawah 3 bulan takleh bawak pullak..nangessss

    ReplyDelete
    Replies
    1. uols cari BFF lain le.. ko tanak jd BFF aku ke hihi.
      4hari 3mlm? Aku rasa mcm boring gile jah duk dlm cruise tu lelama... kalau turun pun, dorg bg masa jln kat tempat2 tu, pastu naik cruise balik.
      Takpe.. ko tggu le anak BFF ko besar hihi.

      Delete
  3. best nyer..nak naik jugak..gigih nak cari promo nih hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh slalu ada kalau rajin tgk :-)

      Delete
  4. aku tak merasa lagi naik cruise... teringin la gep.. sila bawak aku.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboiiii kena bwk ko ke.. ko nak gi jln tak bwk aku punggg! :D

      Delete
  5. Kak Azie pernah sekali naik kapal Cruise... cruise to nowhere Pengalamn yang best la jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye lah kan... mesti cuba walau sekali seumur hidup... ala-ala titanic gitttuuu :D

      Delete