Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

02 July, 2013

Penangan APC 2013

Tahun ni SKT ku berubah sebb tiba-tiba kena jaga SEGALA MAK NENEK MARKAH PEGAWAI / KAKITANGAN DI SEMUA PTJ + seterusnya segala data-data SULIT calon & penerima APC seramai hampir 1000orang. 

Nasib baik le aku ni hati bebal / keras hati / kepala dinding segala bagai.
Kalau tak.. ko nangis la tak berlagu kat situ dengan maki hamun, kena caci, kena carut, bebel berpuluh-puluh bakul. 

Imagine le tersalah taip 1 benda je... gred U36 pun kena hamun (patutnya U17) kakakak meme patut la kena marah, jauh benar lari topik nya tu! :P
Ada juga PTJ itself yang tersalah buh dalam sistem.  Patutnya "bin" tapi diletakkan "binti" & sebaliknya tapi aku takde la carut-carut, sengih ada la.. manusia bukan maksum pun, tak buat salah bukan manosiaaa namanya!


Aku sentiasa buat muka bodoooo & muka kewlll & muka kental je.
Nak minta tolong sub sub kat staff lain meme tak buleh le.. nama lagi SULIT!

Pernah laki ku menjejakiku di pejabat kerana balik lambat... penangan APC punya pasal.. kahkah!
 


4 comments:

  1. dekdaa dalam senarai penerima APC tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak.. tak dpt pun tak pe.. sbb selalu MC & coti.. mana org nak kasi hi hi hi.

      Delete