Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

01 April, 2013

Kami sudah sah....

Pada 23 Mac 2013 (Sabtu) yang lalu pada jam 11.50pagi.. dengan sekali lafaz (chaiyokkkk abam!).
Saya tak sempat dengar dia lafaz sebab saya dalam bilik.
By the time keluar, dah start berdoa.  Huk aloh, tak sempat nak fefeeling syahdu gitu huhu.

 Beli pallete tapi tak guna pun.  Mintak tolong kawan jah make up kan.

Malu jugak sebab ramai.  Iols udahlah cepat nebes kalu ramai-ramai nih.
Udahlah abang je yang jadi photographer, malu pulak hihi.

 Seksa weh pakai baju ni.. last minit tukar putih.. patut hitam.  Berlapis-lapis kena pakai!

Pengantin sempoi.  Kena tegur sebab mekap tak berapa nak nampak. 
Ok lah, tak mau over sangat sebab akad nikah aje pun.
Lepas makan, terus tukar track suit :P

 Lepas akad

Lepas lunch, takde make up dah~

Cincin kawen.. no berlian-berlian eh.. ada aiii kesah?

Rasa macam tak caya.  Betul ke dah jadi bini orang ni?  Ekekekek!

Sambung lain, mood bercerita masih belum mari + gambar banyak dalam kamera abg, nantilah cite lain:P

16 comments:

  1. tahniah..

    suke sebab simple..salam ziarah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahehehe simple sbb tak suka mekap tebal2

      Delete
  2. dekdaa,
    cepat sambung citer. tak sabar nak nengok gambar baju kaler biru tuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah mood nak bercerita tu agak kureng lately nih... pegang lappy tp mls nak taip erkkk :P

      Delete
  3. Selamat pengantin baru...moga berkekalan sehingga ke akhir hayat dan berbahagia selalu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih.. harap-harap begitulah hendaknya :)

      Delete
  4. hokaloh... pendek sangat citornyo...

    by the way... SELAMAT PENGANTIN BARU DEKDAA & EN. SUAMI

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk.. taip panje-panje key takdok oram nok baco pulok hihi.

      Tq anyway ;)

      Delete
  5. amboi dekdaa...selamat semua. Happy la tu.ingat dah jadi isteri orang semua kena kongsi..hope next year u dpt baby baru he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa tu lah kak.. kena share semua.
      Belajar lagi sebab dah lama lone ranger kan :P
      Sharing is caring.

      Ooo baby baru ye.. dpt adiah tak kalu ada? hihi.

      Delete