Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

28 January, 2014

Memperkenalkan Khalifah Kecil Kami....

NAMA PENUH:  IRDINA UFAIRAH BINTI ROFIZI.
TARIKH LAHIR:  21 JANUARI 2014 (SELASA)
MASA:  8.32MALAM (tengah azan isya')
BERAT:  2.67kg @ HUSM Kubang Kerian.
Macam boboy je kan?  Ramai yang tertipu hehe!

Nama duk panggil IRDINA je dari awal sebab tak sure akhirnya nak pilih yang mana satu.
Dah officially nama IRDINA UFAIRAH :D

Ada 2shortlist iaitu IRDINA NUR UFAIRAH & IRDINA NUR SYIFA'.  Tapi anak abam sorang tu panggil Effa so macam lebih kurang je so pilih IRDINA UFAIRAH (without NUR).  UFAIRAH mcm rare sikit... jarang orang guna hihi.
Kat Wad Peadiatrik 3malam..bila cakap NAK BALIK.. terus dia nangis... waaa sedihnya saya!  :-(

Asalnya saya pilih QAIREEN WAFIRAH (KEBAIKAN) tapi abam cakap macam KASAR je QAIREEN tu.. huhu tak apa la... kita undi lagi :D

Kena agah kat abahnya!

Maksud nama.
IRDINA:  KEHORMATAN / KEBAJIKAN / KEBERKATAN
UFAIRAH:  PEMBERANI


22 comments:

  1. Wah comel bangat!!!!!!
    Dekdaa..meh email syida pliss..ada hal sikit la..
    ssyyiieeddaa@yahoo.com.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk alamak baru baca.. ok satgi emel!

      Delete
  2. TAHNIAH
    COMEL SGT
    ALHAMDULILLAH
    MOGA MEMBESAR DGN BAIK
    SEBAIK MAKNA NAMA YG DIBERIKAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih!
      Ya, harap2 jadi anak yg baik & solehah... aminnn ;-)

      Delete
  3. ommeii weh. nati nk g gomol2 cium bau sorga itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh mari lah gomol.. td jiran mari doh.. dio gerey jgk hihi.

      Delete
  4. Replies
    1. hehehe makacihhh aunty shuweet mimie :D

      Delete
  5. Assalam Dekdaa

    Tahniah pada mengkome berdua, moga ia menjadi anak solehah dan pencen kubur kome { bak kata Prof Muhaya }...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam...

      terima kasih!
      erkkk pencen kubur?
      cemana tu?

      Delete
  6. hamboi dekda...banyak betul nama yang nak dipilih,sampai nak kena undi bagai.anyway...tahniah!semoga irdina jadi anak yang solehah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenornya banyak lg nama... tu yg di shortlist je la hihi.
      Harap2 begitulah... solehah seadanya... ;-)

      Delete
  7. Alhamdulillah, tahniah dekdaa! welcome to parenting world a.k.a tak cukup tidooo... ihiksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahhaha tak cukup tido lah jgk tp budak ni kuat tido.. nasib baik la dia sedar 2pg & 4.30pg jah :P

      Delete
  8. waaaa....tahniah wehhhh...dah jadi mak ko...hahah selamat berpantang!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh terima kasehhh!
      Mcm tak caya je pulak hihi.
      Pantang? Pantang mkn je kot :P

      Delete
  9. Tahniah Dekdaa...alhamdulillah dah selamat semua nya..selamat berpantang..ala la..tomeinya..subhnalllah..kecik2 pun dah pandai senyum tu..semoga membesar denga baik ye Irdina..nice name

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih JM.... selamat semuanya.. risau jgk haritu kot susah nak beranak ke apa ke.. tp ok, semua mudah2 belaka.
      Baby ikot mak nya kot suka bergambo hehe.

      Delete