Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

21 October, 2013

aktiviti budak itu dalam perut

Meh kita tengok budak tu tengah buat apa.
Buat ilustrasi macam ni, macam kelakar lah pulak hehehehe.
 So far budak nih ektip sangattttt, tak tau tido masa mana ehehe!
(dia nak bergurau senduk dengan tangan bapakkknya kot) :P

14 comments:

  1. Alahai...rindu pulak nak rasa gerak2 dalam pewut cam tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena 'repeat' balik la kalu rindu he he he!

      Delete
  2. dekdaa, tok sabar nok tengok rupo anok mu nati.agok2 mce mu atau mace abam? he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang yg bawa lagi tak sabar hihi.

      Delete
  3. kelakar la plak tgk gambar tu...cute sgt...ikut mak dia kut...tu yg aktif sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak tak berapa nak aktif la skang, penat sokmo sob sob sob.

      Delete
  4. wah wah wah best tak? kena tendang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kdg2 best.
      Kdg2 tak best part kena tendang kat tutttt.... heheheh.

      Delete