Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

03 March, 2014

Merdekaaaaa!!!

Harini hari merdekaku.. iaitu sudah habis tempoh pantangku selama 40hari.
Harini hari ke-41.
Setelah 3mggu++ duk lunch nasik dgn ikan bakar + sup sawi.. tukar makan cereal + buah + air 1gelas besar la pak!  Cpt sikit turun berat hehe!  Harini berat ku 50.5kg (sebelum peknen 53kg!)
Ni awl2 pantang je mkn sekkut kering cicah milo nih!

Hari ke-38 tu baru abam kasi makan sup ayam.. meme my feberet!
Abam tak buat lauk lain sebab dia kata BUKAN AWAK MAKAN PUN!
Hu hu hu... kalau buat, saya makan le... bab2 makan tak tolak kalau takdok menda lain :D
Minuman feberet sekarang ialah kopi.. yg ni kopi dari cambodia... jauh uolsss!   Pekat!
(pemberian abe nasir & salim) :-)

Oleh sebab dah merdeka..buleh la keluar jalan-jalan.. tak sabar oiii.. asyik kirim beli barang kat abam je... getik gak tanganku nak membeli sendiri hihi.
Ni kalau keluar pun, kena duk dalam keta dengan Irdina.. sobbb!
Lucu gila gambar Irdina Ufairah yang ni.. tak tau la nak cakap cemana.. tp ianya lucu!  Headband tu ada wig uolsss!  Kau adooo? :P

Tak pasti tempoh pantang 40hari aku ni berjaya ke tak sebab orang tengok mcm orang tak berpantang pun!
Bukan setakat jln laju.. berlari pun penah (abam tau.. sure aku kena ketuk pale ni kehhhh!).

Yeaaaaaaaa... buleh la gi Medan kot ujung bulan ni?  (opssss!)


1 comment:

  1. cepatnya masa berlalu ...dah habis musim berpantang.

    ReplyDelete