Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

02 March, 2015

Promote kat Instagram @ FB?

Ni khas untuk seller2 yang meniaga seperti kami laki bini.
Dulu kami obses dgn FB.. memang tak nampak langsung dengan IG.
Memang ada tapi tak aktif + tak reti pun.  Sekali kazen saya kata IG tu lg best bisnes tapi kami cakap KAMI TAK RETILAH DENGAN IG nih.
 Di FB memang ramai LIKERS tapi mostly suruh PM PM PM.. aku tak paham!

Sekali bila start godek2 IG.. ehhh bestlah!
Customer di IG lebih 'memahami'.
Tak mcm di FB... kita dah bagi details / harga / dll information bagai, tu pun berderet2 taip PM specially kat group2 bisnes.  PM hapekebendanyaaa?
Customer nak barang, takleh PM kita dulu ke?
di IG.. walaupun belum ramai FOLLOWERS tapi alhamdulillah, bisnes lebih maju di sini compare di FB, walaupun di certain gambar saya tak letak harga (sebab nak jaga bisnes orang lain jgk weh)

Pelik sungguh!
Serupa korang gi kedai lah, dah ada harga tapi tanya lagi YANG INI HARGA BERAPA EK?
Hrmmmm!
Saya ada cita2 nak letak barang kat vendor butik kat atas ni tapi abam tak berani.. kontra sungguh dengan saya yang SUKAKAN CABARAN.  Tak cuba tak tahu kannn?!  Status FB ni mendapat sokongan rakan2 saya :-)

Haaa aku marah ni marahhh haha!
So now memang kami laki bini takde promote2 kat FB PAGE dah.. ENOUGH lah!
Kalau ada promote pun, kat personal FB hehe!

-kadang2 terhibur layan customer yang mcm2 pe'el nii ahaks-

4 comments:

  1. selamat ulang tahun irdina ....mummy dah jadi tauke besaq.
    tahniah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekdaa.mkin rancak menega nmpak.baguih.gd luck

      Delete
  2. selamat ulang tahun irdina ....mummy dah jadi tauke besaq.
    tahniah!

    ReplyDelete