Bersama Selamanyaaa....

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

12 February, 2012

Tukar Lagi? Elaun Pun Kurang........... :-(

Buat kesekian kalinya aku kena tukar pejabat lagi.. tadi baru dapat surat.
Sudahlah aku bekerja di pejabat ni baru 7bulan, kena tukar pula ke Hospital tapi di masih di bawah Kementerian yang sama.
Sedih jugalah sebabnya aku baru nak get along dengan officemate sekarang.
Nasiblah Hospital ni sebelah je dengan pejabat sekarang (memang nampak & jalan kaki pun kurang dari 10 minit).  


Malangnya ialah elaun kuranglah sedikit.  Aduh camana nak bajet untuk travel ni?  Harap-harap skim gaji SBPA yang terbaru Mac 2012- (orang lain belum tengok lagi hahaha) tu betullah, banyak naik.. boleh la cover apa-apa yang patut.
Nasib badan tapi memang pertukaran ni dah ikut saluran yang betul.  Sekarang bos Jusa B & di Hospital bos Jusa C, sebab itulah elaun turun sikit huwaaa.  Dapatlah kiranya aku mengorat doktor nanti (motif getik benor aku ni hahah).

No comments:

Post a Comment